discutie despre costa rica…

Am stat pana la 3 azi noapte pe chat cu Alina. A ajuns in Samara si incepe in curand lucrul cu bebelanii la o gradi particulara. Mi-era deja, dinainte de vorbele cu ea, dor de locul ala: am cautat ieri in cele aproape 2000 foto (din Costa Rica) sa fac o selectie pentru printare/ inramare/cadou..ca un facut..aseara a aparut si ea pe mess.
Astept sa ii vad blogul inceput- sper sa reuseasca sa se tina de el pentru ca traieste o experienta unica!!! E in capatul celalalt al lumii… (si iar imi vine a zice.offf-offf-offf…si eu am fost acoloooo…si mai vreaaaauuuuu)…e voluntar, invata copii de-acolo engleza. E acolo unde VERY SOON!!! I WILL BE!!!!!! I KNOW I WILL!!!!
Am vorbit mult cu Alinutza, cu web cam, cu call, cu toate cele…eram la Elena, in Pipera, am ramas peste noapte acolo..dar sufletul meu bantuia inapoi catre ocean….
Am reusit abia azi sa fac selectia de foto, mi-a fost greu sa aleg doar 10 din atatea, dar asa merg pe ramele cumparate aseara din Exotique.
Azi le inramez (daca am noroc sa mai prind centrul de printing deschis) si voi si scrie (cu daltzile mele cumparate tot din Costa Rica!!!) si pe lemnul ramelor ceea ce mi-am propus…Sunt convinsa ca va iesi super fain ce mi-a trecut mie prin capshor…
S-a intunecat ca naiba afara…imi vine usor sa bazai…sunt inca la birou…asa ca nu bazai…o sa ploua..aaa…ieri a plouat de la 4pm la 8pm in Samara………